het leven in dreamland op weg naar langtang!!! - Reisverslag uit Kathamandutola, Nepal van lieke Reijerman - WaarBenJij.nu het leven in dreamland op weg naar langtang!!! - Reisverslag uit Kathamandutola, Nepal van lieke Reijerman - WaarBenJij.nu

het leven in dreamland op weg naar langtang!!!

Blijf op de hoogte en volg lieke

22 November 2012 | Nepal, Kathamandutola

over de tekst moet ik nog een nachtje slapen maarre...... fotos zijn al beschikbaar-

• 23 November 2012 - 16:03

Thea:

Hoi Lieke,

Mooie foto"s, geniet nog maar lekker daar, groetjes uit een regenachtig Nederland, Thea:)

• 26 November 2012 - 05:49

Jelle Loosman:

Lieve Lieke,
    Prachtige foto's en het verslag (na een nachtje slapen) komt vast goed!
    Hartelijke groeten uit (de nachtdienst) Rijnstate,
    Veel plezier!
    Jelle.

• 26 November 2012 - 08:13

Ilse :

Hoi lieke, wat super leuk wat je allemaal doet en meemaakt. Mooie foto's leuk dat we zo een beetje met je mee kunnen genieten.
    liefs ilse

• 27 November 2012 - 21:45

Harold De La Bretoniere:

Hallo Lieke, vandaag even de moeite genomen om eens even te kijken hoe je het maakt in het verre Nepal! Wat 'n bijzondere verhalen en geweldig mooie foto's! Het leest alsof je het geweldig naar je zin hebt en je prima vermaakt, but most of all dat je je droom waarheid maakt! Geweldig! Ik weet niet of er andere "Monte Reno Sambistas" zijn die je verhaal volgen maar ik zal zeker morgenavond tijdens de wekelijkse repetitie je reisverslag onder de aandacht brengen! Geniet lekker verder in Nepal en veel succes met alles daar! Groetjes Harold (oh ja alvast voor in je agenda za. 19 jan. optreden Monte Reno bij Josefien!!!)

• 27 November 2012 - 23:10

Jeanette:

Hoi Lieke, even gauw een krabbel. Ziet er prachtig uit allemaal! Foto's zeggen genoeg. Je doet het goed, veel plezier nog. Gr. Jeanette
lieke

Hallo lieve meegenieters, Ik ben naar een groot avontuur aan het toeleven. Op dit moment is er nog veel onbekend en heb ik nog veel voor te bereiden, dus blijf me volgen!!!! knuf lieke

Actief sinds 30 Juli 2012