vrijwilligerswerk Nepal - Reisverslagen van lieke Reijerman - WaarBenJij.nu vrijwilligerswerk Nepal - Reisverslagen van lieke Reijerman - WaarBenJij.nu

vrijwilligerswerk Nepal

Hallo lieve meegenieters,

Ik ben Lieke. Ik woon in mijn leuke huisje in Arnhem met mijn katje Kiwi. Heb een geweldige job als operatie-assistent. En om nu helemaal een bofkont te zijn, ga ik nog maar eens een droom laten uitkomen en een nieuw motto introduceren: Ik ga voor 3 maanden naar Nepal om vrijwilligerswerk te doen en hoop meer te ontdekken van de cultuur, natuur!!! En hopelijk ook weer een stukje van mezelf! DON'T DREAM YOUR LIFE. LIVE YOUR DREAM!!!.

ps: Ik ben naar een groot avontuur aan het toeleven. Op dit moment is er nog veel onbekend en heb ik nog veel voor te bereiden, dus blijf me volgen!!!!

Recente Reisverslagen:

27 December 2012

Kerst in Pokhara!

22 December 2012

Goodbey Dreamland!!!

07 December 2012

Trekking Langtang & Gosainkund/Helambu

22 November 2012

het leven in dreamland op weg naar langtang!!!

30 Oktober 2012

kindergarten in kathmandu
lieke

Hallo lieve meegenieters, Ik ben naar een groot avontuur aan het toeleven. Op dit moment is er nog veel onbekend en heb ik nog veel voor te bereiden, dus blijf me volgen!!!! knuf lieke

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16951

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 30 September 2020

vrijwilligerswerk Nepal

16 Oktober 2014 - 16 Januari 2015

Nepal Thailand en Laos ik kom eraan!!!

Landen bezocht: