Benefiet acties! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van lieke Reijerman - WaarBenJij.nu Benefiet acties! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van lieke Reijerman - WaarBenJij.nu

Benefiet acties!

Blijf op de hoogte en volg lieke

31 Augustus 2012 | Nederland, Arnhem

In de afgelopen 3 maanden heb ik me bezig gehouden met 2 acties Met als doel veel geld op te halen voor Nepal. En dat is hartstikke gelukt! Ongelofelijk wat een opbrengst!
Men eerste project heeft 1100 euro opgebracht: Ik en men grote fan, men moeder, hebben totaal ruim 300 appeltaarten gebakken en verkocht. Ik ben zo geweldig gesponsord en gesteund door men collega's!
Men 2de actie heeft ruim 500 euro opgebracht! 19 Augustus 2012 heeft men band: Monte Reno met mij een Benefiet feestje gebouwd in park Sonsbeek. Het was top samba weer (misschien iets te warm voor Nederlanders), maar in de schaduw genoeg sponsors te vinden. Men moeder en vrienden(Saskia en Ilse) hebben zich ingezet tijdens ons optreden geld op te halen en sambaballetjes te verkopen. En 2 collega's (Edith en Renate) hebben tijdens het optreden zelf gebakken crepes verkocht. Daarmee hbben ze 95 euro op gehaalt voor me.

Ik had het helemaal niet verwacht dat ik zoveel geld zou kunnen ophalen. Een deel van het bedrag is om de kosten van men reis te te bekostigen. En de rest neem ik mee naar Nepal. Ik wil in Nepal gaan uitzoeken hoe ik met het geld Nepal het best kan steunen. Ik ben vooral gericht op duurzame opties. Waarschijnlijk laat ik jullie meebeslissen,... dusss blijf me volgen!!!!

(en bekijk men foto's: actiefoto's)

  • 31 Augustus 2012 - 13:06

    Stichting Muses:

    Super goed bezig! Ik vind je actie met de appeltaarten geweldig!
    Gr Romy

  • 31 Augustus 2012 - 13:06

    Stichting Muses:

    Super goed bezig! Ik vind je actie met de appeltaarten geweldig!
    Gr Romy

  • 31 Augustus 2012 - 13:06

    Stichting Muses:

    Super goed bezig! Ik vind je actie met de appeltaarten geweldig!
    Gr Romy

  • 31 Augustus 2012 - 15:49

    Thomas:

    Hoi Lieke,
    Wat een geweldige acties voor de wereld allemaal! Heb jij al een Wereldsupporter CV aangemaakt?
    Jouw ervaringen en acties, in het buitenland en in Nederland, zijn hartstikke waardevol voor andere vrijwilligers.

    Op wereldsupporter.nl delen steeds meer Wereldsupporters, zoals jij, wat ze doen en hoe ze bijdragen.
    Je kan er eenvoudig een CV/account aanmaken en meteen starten met delen wat je allemaal doet. Daarmee maak je ook kans op verschillende awards zoals "Wereldsupporter van het Jaar" of "Wereldblogger van het Jaar". En je maakt er kans op subsidies en beurzen, als je vrijwilligerswerk doet via een van de bij de beurzen aangemelde organisaties.

    Extra aandacht en prijzen dus; voor jezelf, je project of het goede doel.

    Als je ook je ervaringen wilt delen en anderen inspireren, kijk dan eens op wereldsupporter.nl.
    Of bezoek Worldsupporter Café, voor vragen of ideeën. Kan ook via Skype!

    grt,
    Thomas

    World Supporter Fund
lieke

Hallo lieve meegenieters, Ik ben naar een groot avontuur aan het toeleven. Op dit moment is er nog veel onbekend en heb ik nog veel voor te bereiden, dus blijf me volgen!!!! knuf lieke

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 16987

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 30 September 2020

vrijwilligerswerk Nepal

16 Oktober 2014 - 16 Januari 2015

Nepal Thailand en Laos ik kom eraan!!!

Landen bezocht: