Aftellen!!!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van lieke Reijerman - WaarBenJij.nu Aftellen!!!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van lieke Reijerman - WaarBenJij.nu

Aftellen!!!!

Blijf op de hoogte en volg lieke

14 September 2012 | Nederland, Arnhem

Hallo iedereen,

Ik ben de dagen aan het af tellen! Nog 16 dagen (9 werkdagen)! Ik heb vorige week woensdag een klein tegenvallertje gehad. Ik heb men voetgebroken bij men dagelijksrondje hardlopen. Gelukkig heeft dit niet heel veel invloed op men geweldige toekomstige avontuur (naiefe blik van lieke). Ik heb er zo veel zin in. Heb 95% van men voorbereidingen klaar. Nog een paar kleine details zoals bezoekje kapper, nieuw gipsje, paar woordjes nepalees en wat energie repen.

Jullie horen snel weer van me.

  • 29 September 2012 - 11:42

    Thea:

    hoi Lieke

    ik vind het super van je dat je vrije tijd opzij zet voor de ander . Ik ben er van overtuigt dat je bijzondere dingen zult mee maken. Ik wens je een goede reis. denk ook aan je eigen grens nu je grenzen gaat verleggen

    warme groet TanteThea

  • 01 Oktober 2012 - 23:37

    Yolande:

    Hoi Liek,

    Ik heb je blog al gevonden hoor.Als het goed is ben je nu in Nepal. Geniet ervan !!
    We zijn benieuwd naar je verhalen .
    Grts Yolande en co.

  • 05 Oktober 2012 - 19:15

    Yvon:

    Hoi Lieke,

    Veel plezier daar en geniet van de geweldige ervaring! Ik hoop snel iets te lezen over hoe het gaat ! Groetjes van ons allemaal.

    Yvon.

  • 08 Oktober 2012 - 19:42

    Lianne:

    Ha Lieke,
    Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je veilig en wel aangekomen bent en dat alles voorspoedig gaat!
    Ik heb me toegevoegd aan de mailinglijst. :)
    Groetjes en succes! Lianne
lieke

Hallo lieve meegenieters, Ik ben naar een groot avontuur aan het toeleven. Op dit moment is er nog veel onbekend en heb ik nog veel voor te bereiden, dus blijf me volgen!!!! knuf lieke

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 16986

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 30 September 2020

vrijwilligerswerk Nepal

16 Oktober 2014 - 16 Januari 2015

Nepal Thailand en Laos ik kom eraan!!!

Landen bezocht: